Harmonogram szkoleń stacjonarnych

NiZapraszamy do naszej placówki przy ul. Lektykarskiej 44 w Warszawie na szkolenia otwarte, na które można się zgłaszać indywidualnie.
Niektóre zajęcia odbywają się w Szkole Podstawowej nr 316, ul. Szobera 1 na Bemowie.

Uczestnicy otrzymują certyfikaty. Wystawiamy faktury.

Kliknij, aby wypełnić formularz zgłoszeniowy

Luty

Data Temat Osoba prowadząca
22.02 sob. 9.30-13.30 Matematyka? To proste! – gry i zabawy w nauczaniu matematyki w klasach 1-3 (szkolenie odbywa się w SP nr 316, ul. Szobera 1) Ewa Stolarczyk
22.02 sob. 14.00-18.00 Awans zawodowy w praktyce (szkolenie odbywa się w SP nr 316, ul. Szobera 1) Ewa Stolarczyk
Pozdrawiam 29.02 sob. 9.30-13.30 W świecie bajek i baśni – wykorzystanie bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi (szkolenie odbywa się w SP nr 316, ul. Szobera 1) Aneta Hynowska
29.02 sob. 10.00-16.30 Nazywanie świata – odimienna metoda nauki czytania Ireny Majchrzak Anna Kozieł-Wójcik

Marzec

Data Temat Osoba prowadząca
01.03 nd. 10.00-14.00 Arteterapia w pracy z dziećmi. Pomysły i inspiracje Justyna Klimek
2.03 pon. 16.30-19.45 Kurs kierowników wycieczek szkolnych Ewa Wojtyra
3.03 wt. 16.00-20.00 Ciekawe techniki plastyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Justyna Klimek 
05.03 czw. 16.30-19.45 Nauczyciel w rytmie slow, czyli jak się nie wypalić Robert Chamczyk
07.03 sob. 9.30-13.30 Warsztat polonisty – lektury obowiązkowe w kontekście egzaminu ósmoklasisty Robert Chamczyk
07.03 sob. 9.30-13.30 Grać i śpiewać każdy może, czyli umuzykalnianie dzieci z wykorzystaniem muzykoterapii Justyna Klimek 
07.03 sob. 9.30-13.30 Pomyśl, ułóż, napisz – wypowiedzi pisemne w edukacji wczesnoszkolnej (szkolenie odbywa się w SP nr 316, ul. Szobera 1) Aneta Hynowska
07.03 sob. 9.30-13.30 Pierwsze kroki w programowanie, czyli kodowanie dla laików (szkolenie odbywa się w SP nr 316, ul. Szobera 1) Ewa Stolarczyk
07.03 sob. 14.00-18.00 Sprawne ręce – ćwiczenia i zabawy wspierające rozwój grafomotoryczny dzieci Marta Kudła
07.03 sob. 14.00-18.00 Tworzenie interaktywnych materiałów dydaktycznych (szkolenie odbywa się w SP nr 316, ul. Szobera 1) Ewa Stolarczyk
08.03 nd. 10.00-14.00 Sprawne ręce – elementy terapii ręki Marta Kudła
10.03 wt. 16.00-20.00 Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej Anita Skibińska
11.03 śr. 16.00-20.00 Efektywnie, aktywnie, ciekawie – jak pracować metodą projektu Ewa Wojtyra
12.03 czw. 16.30-19.45 Warsztat polonisty – wypowiedzi argumentacyjne i stosowanie kryteriów oceniania wypracowań Robert Chamczyk
14.03 sob. 9.30-14.15 Dobra dyscyplina w grupie przedszkolnej cz. 1 Małgorzata Salamon
14.03 sob. 15.00-19.00 Wiosenne warsztaty origami Elżbieta Firmanty
19.03 czw. 16.00-20.00 Zabawy wspierające rozwój emocjonalny dzieci Małgorzata Owczarek
20.03 pt. 16.00-20.00 Asertywne budowanie relacji z rodzicami uczniów i przedszkolaków Dorota Trzaska
21.03 sob. 9.30-13.30 Praca w grupie z dzieckiem wysoko funkcjonującym ze spektrum autyzmu (w tym z zespołem Aspergera) Dorota Trzaska
21.03 sob. 14.00-18.45 Kreatywna świetlica Justyna Klimek 
28.03 sob. 9.30-14.15 Dobra dyscyplina w grupie przedszkolnej cz. 2 Małgorzata Salamon
28.03 sob. 15.00-19.00 Arteterapia w pracy z dziećmi. Pomysły i inspiracje Justyna Klimek
28.03 sob. 9.30-13.30 Kompetencje kluczowe w przedszkolu (szkolenie odbywa się w SP nr 316, ul. Szobera 1) Ewa Stolarczyk
28.03 sob. 14.00-18.00 Lepsza biała niż czarna – zajęcia z wykorzystaniem tablicy interaktywnej i monitora interaktywnego (szkolenie odbywa się w SP nr 316, ul. Szobera 1) Ewa Stolarczyk
30.03 pon. 16.00-20.00 Praca z uczniem zdolnym metodą tutoringu Anita Skibińska

Kliknij, aby wypełnić formularz zgłoszeniowy

Pełna oferta naszych szkoleń obejmuje takie zagadnienia, jak: wspieranie rozwoju dzieci najmłodszych, działania profilaktyczne i rozwijanie kompetencji psychologiczno-pedagogicznych, edukację i wspieranie rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, edukacja czytelnicza i polonistyczna, edukacja matematyczna i przyrodnicza w przedszkolu i szkole, edukacja artystyczna, wykorzystanie nowoczesnych technologii, rozwój własny nauczyciela.