Zrozumieć i wspierać ucznia z ADHD
Uczestnicy: wszyscy zainteresowani tematem – nauczyciele, asystenci, nauczyciele wspomagający, psychologowie, pedagodzy.
Czas trwania: 6 godzin dydaktycznych.
Zagadnienia:
- Symptomy ADHD – obraz dziecka i jego świata, mocne i słabe strony dziecka.
- Przyczyny ADHD.
- Jak pracuje mózg dziecka z ADHD? Jak widzi ono świat?
- Jak funkcjonuje dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole?
- Jak pracować z uczniem z ADHD? – metody pracy, okulary.
- Pomoc uczniowi z ADHD – schemat postępowania, system żetonowy, turniej uśmiechniętych twarzy, formy nagradzania.
- Współpraca z rodzicami.d
Kurs zawiera także linki do filmów dokumentalnych na temat ADHD.
Opracowanie kursu: Barbara Kołtyś (psycholog, psychoterapeuta)
Cena: 100 zł.