Angielski w przedszkolu – flashcardy, scenariusze zajęć, rozkłady materiału – jak je tworzyć i jak z nich korzystać?

Uczestnicy: nauczyciele edukacji przedszkolnej.

Czas trwania: 5 godzin dydaktycznych.

Grupa: do 14 osób.

Metoda warsztatowa.

Zagadnienia:supernauczyciel

  • Jak przygotować dobrą lekcję i dostosować ją do poziomu i specyfiki grupy?
  • Jak opracować plan roczny, miesięczny, tygodniowy?
  • Jakie są zalety i wady korzystania z podręcznika?
  • Czego możemy oczekiwać od dwu-, trzy-, cztero-, pięcio- i sześciolatków?
  • Jak sprostać oczekiwaniom rodziców?
  • Garść przydatnych wskazówek od doświadczonej lektorki.
  • Mnóstwo pomysłów na atrakcyjne prezentowanie kart obrazkowych.

Prowadząca: Ewa Dalewska.

Cena: 115 zł.

Klucz do ortografii – od gramatyki do dyktand

Uczestnicy: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.

Czas trwania: 5 godzin dydaktycznych.

Grupa: do 14 osób.

Metoda warsztatowa.

Zagadnienia:supernauczyciel

  • Naczynia połączone – znajomość gramatyki a poprawność pisowni (jak uczyć, by uczniowie dostrzegali i rozumieli zależności – praktyczne rady, wskazówki, ćwiczenia).
  • Różne sposoby organizacji dyktand.
  • Wskazówki dotyczące oceniania dyktand.

Prowadząca: Aleksandra Szyller.

Cena: 110 zł.

Oswoić ortografię – ćwiczenia, gry i zabawy ortograficzne w klasach 1-3

Uczestnicy: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.

Czas trwania: 5 godzin dydaktycznych.

Grupa: do 14 osób.

Metoda warsztatowa.

Zagadnienia:supernauczyciel

  • Przyczyny trudności występujących w nauce ortografii.
  • Koncepcje, zasady i metody nauczania ortografii w edukacji wczesnoszkolnej.
  • Atrakcyjne gry i zabawy usprawniające naukę ortografii z uwzględnieniem potrzeb wzrokowców, słuchowców, kinestetyków.

Prowadząca: Aleksandra Szyller.

Cena: 110 zł.