Twój uczeń mistrzem pióra (dłuższe wypowiedzi pisemne w klasach 1-3)

Uczestnicy: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.

Czas trwania: 2 x 5 godzin dydaktycznych.

Grupa: do 14 osób.

Metoda warsztatowa.

Zagadnienia:supernauczyciel

  • Metody pracy stosowane w związku z nauką i doskonaleniem pisania dłuższych form wypowiedzi (teksty użytkowe i paraliterackie).
  • Ćwiczenia i zabawy wzbogacające słownik dziecka (słownictwo bierne i czynne).
  • Ćwiczenia syntaktyczne – jak doskonalić umiejętność budowy zdań przez uczniów.
  • Jak uczyć pisać zaproszenie, ogłoszenie i list?
  • Przygotowanie do pisania opisu. Opis przedmiotu, osoby, rośliny, zwierzęcia.
  • Metodyka pisania opowiadań w edukacji wczesnoszkolnej.

Prowadząca: Aleksandra Szyller.

Cena: 220 zł (łączna cena za dwie części).

Wystąpienia publiczne w pracy nauczyciela

Uczestnicy: wszyscy zainteresowani.

Czas trwania: 5 godzin dydaktycznych.

Grupa: do 14 osób.

Metoda warsztatowa.

supernauczyciel

Zagadnienia:

  • Poznanie zasad przygotowywania wystąpień publicznych zgodnie ze sztuką retoryki.
  • Kształcenie umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych.
  • Opanowanie technik dykcyjnych.
  • Dbałość o kulturę słowa, najczęstsze błędy językowe.
  • Tworzenie prezentacji PowerPoint – podstawowe zasady, najczęstsze błędy.

Prowadzący: Robert Chamczyk

Cena: 115 zł.

Techniki prezentacji i skutecznej komunikacji w pracy nauczyciela

Uczestnicy: wszyscy zainteresowani.

Czas trwania: 5 godzin dydaktycznych.

Grupa: do 14 osób.

Metoda warsztatowa.

supernauczyciel

Zagadnienia:

  • Nauka formułowania i dobierania środków przekazu w zależności od słuchaczy, miejsca i celu.
  • Trening pozytywnej prezentacji i odporności na ekspozycję społeczną.
  • Nauka komunikacji interpersonalnej – zdobywanie umiejętności integrowania grupy, a także kształtowania jej liderów.
  • Pogłębianie relacji między uczestnikami szkolenia.
  • Ukazanie takich narzędzi komunikacyjnych, które powodują wywieranie określonego wrażenia na odbiorcy.
  • Pokonanie barier komunikacyjnych.
  • Uruchomienie własnej ekspresji jako skutecznego instrumentu komunikacji.
  • Uruchomienie głosu w taki sposób, aby być bardziej interesującym dla odbiorców.
  • Uzyskanie przez uczestników szkolenia takiego poziomu świadomości funkcjonowania własnego głosu, który doprowadzi do swobodnego nim operowania.
  • Nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem.
  • Poznanie procesu komunikacji, aby umiejętnie przekazywać informacje, prowadzić rozmowy, funkcjonować w zespołach i przekonywać do swoich racji.

Prowadzący: Michał Rzepka

Cena: 110 zł.